17 listopada 2012

128. Zuzka Light - ZWOW #43 Switch It UP!!- trening piątkowy.

Witam ponownie dzisiaj :)

Wcześniej dodałam post odnośnie czwartkowego treningu z Zuzką- ZWOW #3, a teraz zapraszam na relację z wczorajszego ZWOW #43 Switch It UP!!


Jest to trening na zasadzie AMRAP- czyli tyle serii ile damy radę w 12 minut. Ja jednak postanowiłam wykonać dwie pełne serie tak, jak Zuzka niezależnie od tego ile czasu mi to zajmie. Nie sprawdzałam o ile dłużej walczyłam- ale udało się :) Nie obyło się bez modyfikacji- CHAIR CLIMBERS tak na prawdę było tylko po 2 w każdej z serii, resztę powtórzeń, czyli kolejne 8 wykonałam z nogami na podłodze. 


Powyżej PREVIEW, gdzie Zuzka tłumaczy ćwiczenia, pokazuje modyfikacje dla mniej zaawansowanych. Polecam obejrzeć, poznać technikę, a jako rozgrzewkę wykonać po kilka powtórzeń każdego z ćwiczeń i lecieć z pełnym treningiem.

Całość do wykonania znajdziecie tu:


Dobrej zabawy ;)

18 komentarzy

  1. Chciałabym spróbowac cwiczyc z Zuzką, ale się boję, że nie podołam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz po prostu spróbować :) Nie dasz rady to będziesz ćwiczyć coś innego, jednak każdy kolejny trening będzie polepszał Twoją sprawność i będziesz sobie coraz lepiej radzić :)

      Zacznij od ZWOWów z niższymi numerkami, bo mam wrażenie, że im wyższy numer tym trudniejszy trening ;)

      Usuń
    2. Nie zgadzam się! :D Pierwszy ZWOW jest trudny, pistol squats mało kto wykona dobrze :)

      Usuń
    3. Gosiu to akurat fakt :D

      Usuń
  2. tez robilam 43, wczoraj:) zrobilam 3 rundy wszystkiego na czas, z tym ze ostatnie po 5razy, nie po 10. ale dalam rade z krzeslem, choc nadgarstki bolaly niemilosiernie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁAŁ! nawet 5x, ale na krześle to szał! :) Nadgarstki wysiadają to fakt, ALE! Pierwszy chyba raz w życiu mam zakwas w dolnej części brzucha, a nie górnej! :D

      Usuń
    2. Tak sobie czytam o tej Zuzce i wczoraj pocwiczyłam ZWOD#2 i właśnie mnie bolą dolne mięśnie brzucha. Wydaje mi się , że ZWOD#43 też jest fajny :).

      Usuń
    3. Chyba tej 2 nie robiłam jeszcze ;)

      Usuń
  3. ja mam wyrzuty sumienia, bo tydzień nie ćwiczyłam... a obiecywałam sobie, że będę regularna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to z lenistwa to masz o co być zła na siebie;) Poćwicz dziś, a na pewno poprawi Ci się humor :)

      Usuń
  4. minie jeszcze duzo czasu zanim dobije do tego treningu :) bo jak zapewne wiesz robie od 1 zwowa i ide po kolei. bardzo zainteresowal mnie komenatrz wyzej, ze czulas dolna partie m.brzucha. po ktorym to cwiczeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie określić, po którym dokładnie ćwiczeniu, bo ćwiczyłam z Zuzką w środę, czwartek i piątek, ale wczoraj okazało się również, że mam "te dni", więc już nie wiem czy to były wyłącznie zakwasy ;)

      Usuń
  5. Ja dzisiaj zrobiłam ZWOW 43 - niezły killer. Najgorsze chair climbers.. też zrobiłam 2 rundy-dodałam parę sekund żeby dokończyć. Myślałam, że nie dam rady - bolały nie tylko nadgarstki ale głównie mięśnie brzucha. Uwielbiam Zuzkę. Czasami jak mam lenia to siedzę na necie i oglądam różne jej treningi no i leń przechodzi i zawsze zaczynam ćwiczyć- taki ma na mnie wpływ - hihi. Najgorsze, że potrzebuję więcej kalorii w ciągu dnia i trochę się zapycham świństwami no ale staram się jak mogę. Dziewczyny nie bójcie się ćwiczeń- wystarczy spróbować i będziecie wiedziały czy dacie radę czy nie. To tylko 12-20 min więc dacie radę!! Pozdrawiam -macka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się tych nadgarstków, żeby się jakiejś kontuzji nie nabawić...
      Ja też potrzebuję mnóstwo kalorii, ale staram się zadowalać organizm czymś dobrym i pożywnym :)

      Zgadzam się, trzeba spróbować :)

      Usuń
  6. Jest!! Ukończyłam ten trening i jestem cała spocona, ale mam ochotęna więcej. Tymi recenzjami dajesz dużo motywacji, wogule to Twój blog jest jeden z moich ukochanych. Zaczynam lubić Zuzkę, ale z Ewą C. jak narazie się nie rozstaję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie za to motywują takie komentarze :):)

      Cieszę się, że spróbowałaś, dawaj znać jakie inne robisz :)

      Usuń
  7. Ja lubię ten trening i ciągle go wykonuję, chyba już trzy razy :) i zrobiłam recezję, nie zbyt długą, ale to moja pierwsza. Czekam na dalsze ZWOW-y u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już go robiłam min. 2 razy ;)
      Będą, będą, jest ich wiele i postaram się każdy przećwiczyć ;)

      Usuń