6 sierpnia 2013

265. DIY- Grejpfrut podstawą koktajlu!

Witajcie!
Dzisiaj mocno luźny temat, po wczorajszym (mam nadzieję, że każdy, kto czyta mojego bloga obejrzał ten dokument!) nie chcę już Was "zamęczać" ;)

Koktajle od czasu rozpoczęcia się akcji "W 100 dni do lepszego brzucha" pojawiają się u mnie rzadziej, bo do tej pory występowały z drugim śniadaniem, a jeszcze częściej do podwieczorka. W przydomowym warzywniaku nie było pomarańczy (wcale mnie to nie zdziwiło :D) więc wybrałam grejpfruta by wyczarować z niego coś pysznego.

Te dwie propozycje to prawdziwe Energy Boosters!

Koktajl grejpfrutowy #1
1/4 grejfruta
kilka rodzynek
pół brzoskwini
pół pęczka pietruszki
kubek zielonej herbaty (ja użyłam aromatyzowanej ananasem i grejpfrutem)




Koktajl grejpfrutowy #2

pół grejpfruta
5 mrożonych truskawek (tych od od Babci) :)
brzoskwinię
kilka rodzynek i suszonej żurawiny
garść orzechów
kubek zielonej herbaty (ja użyłam aromatyzowanej ananasem i grejpfrutem)
kilka listków mięty

Nie będę ukrywać, że to druga pozycja jest moją ulubieńszą ;) Była, dzięki żurawinie bardziej słodka i wyrazista. Jeżeli tak, jak mój syn nie lubisz grejpfrutów to raczej te koktajle nie zdobędą Twojego serca. Ja uwielbiam ten smak i na pewno powtórzę eksperymenty :)
Jak tam Wasze relacje w różowym owocem? :D Kochacie, czy nienawidzicie?
Dzielcie się ulubionymi połączeniami :)
Pozdrawiam!

23 komentarzy

  1. Wydają się bardzo orzeźwiające:) Jeszcze mięta i lód i schłodzenie gwarantowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim jest mięta :) A owoce były z lodówki :D No i w drugim zapomniałam truskawek mrożonych ;)
      Lubisz grejpfruta? ;)

      Usuń
  2. ten drugi wygląda trochę bardziej apetycznie moim zdaniem ;) A grepfruty uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jednak nie tylko wygląd się liczy :D

      Usuń
  3. uwielbiam grejpfuty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musze wyprobowac ten drugi :), wygladaja smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uwielbiam grejpfruty, ale te rodzynki, których nie trawię i pietruszka mnie odstraszają. Dlatego wersja 2 chyba będzie dla mnie zdecydowanie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można jakieś składniki pomieszać, wywalić lub dodać wg własnych preferencji :)

      Usuń
  6. uwielbiam, uwielbiam!
    U mnie był taki arbuzowo-truskawkowy, też mega!
    http://petite--cuisine.blogspot.com/2013/07/arbuzowo-truskawkowe-orzezwienie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, koktajle są wspaniałe i dają nieograniczone możliwości :)

      Usuń
  7. Strasznie smakowicie wygląda. Szkoda, że u mnie grejpfrut 7 zł\kg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo lubię grejfruty, pomarańcze także ale nie jadam ich latem, teraz cieszę się sezonowymi owocami, cytrusy raczej w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwójka musiałabyc przepyszna ! Od niedawna jestem szczęśliwa posiadaczka blendera a tu właśnie świetny przepis na koktajl 💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zdrowo! To lubię :) Pyszniutkie fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, jutro zdecydowanie wypiję koktajl z grejpfrutem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie moge patrzec na koktajle przez najlbizszy miesiac wczoraj w green wayu wypilam i to byl hardcore :)

    OdpowiedzUsuń