12 września 2013

293. Zuzka Light- spis treningów- klasyfikacja ZWOWów 1-30.

Witajcie!
Zapraszam na sklasyfikowane treningi Zuzki Light. Podzieliłam je na kilka kategorii.


Jeżeli kompletnie nie wiecie o kogo chodzi, o co to są za treningi to odsyłam TUTAJ do mojego postu ogólnego, w którym wyjaśniam wszystkie podstawowe kwestie :)

Nazwy ZWOWów to linki- po kliknięciu zostaniecie przeniesieni do YT i odpowiedniego treningu. Jeżeli ja recenzowałam któryś ZWOW, obok znajdziecie też aktywny wyraz "moja recenzja"- jak klikniecie przeniesie Was do postu z moimi odczuciami :)


TRENINGI BEZ DODATKOWEGO SPRZĘTU:
ZWOW #12
ZWOW #19- wystarczy butelka z wodą
ZWOW #21
ZWOW #23
ZWOW #24
ZWOW #25- z kijem od szczotki
ZWOW #26
ZWOW #27
ZWOW #28
ZWOW #29ewentualnie zwinięta mata
ZWOW #30

WYŁĄCZNIE Z KRZESŁEM:

BEZ SKAKANIA
Z OBCIĄŻENIEM
ZWOW #19- z butelką wody

AMRAP
Tabata Training

Trening obwodowy 
ZWOW #27 (bardzo fajny trening! inny niż wszystkie :) )


Nie ma tutaj wszystkich treningów, bo YT odmówiło współpracy i po wyświetleniu reklamy zostawia mi czarny ekran ;) W tym spisie są treningi 1-30.
Także druga część i reszta treningów do siedemdziesiątego pojawi się jutro, lub już w przyszłym tygodniu. Uwzględnię wyłącznie darmowe treningi, czyli 1-70.
Dajcie znać do myślicie o tej klasyfikacji i czy jest jakiś rodzaj treningów, które szukacie najczęściej? :)
Pozdrawiam!

PS- blogger też zwariował :/

34 komentarzy

  1. Świetnie:) Teraz łatwiej będzie zabrać się to wypróbowania ZWOWów:)

    Jesteś genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja zazwyczaj przed treningiem pół godziny szukałam filmu bez skakania czy tam bez obciążenia :D Dlatego myślę, że taki spis przyda się nie tylko mnie :)

      Usuń
  2. super! przymierzam się do jej treningów, taki spis mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie! Daj znać co wybrałaś na początek i jak się podobało :)

      Usuń
  3. właśnie takiego postu szukałam :) o zuzce, mogłabys jeszcze napisać ranking mniej wiecej trudnościa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też wielokrotnie szukałam przyjaznego spisu i w każdym coś mi nie odpowiada- postanowiłam więc samodzielnie przeglądnąć i sklasyfikować po swojemu wszystkie treningi ;)

      To jest ciężkie do zrobienia- Zuzka nie zawsze mówi ile kg bierze, a musiałabym każdy z jej treningów zrobić z takim samym obciążeniem jak ona, by obiektywnie ocenić trudność ;) Mogę ewentualnie wybrać łatwe- ze względu na stopień trudności poszczególnych ćwiczeń ;)

      Usuń
  4. jak wroce do formy to napewno jakies potestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko ile tego jest :-) jak zobaczę kilka to dam znać co o tym sądzę...
    Kiedyś słyszałam o tych time challenge- takie coś by mnie interesowało nawet :-) ale nie wiem dokładnie o co chodzi na razie:P

    Idzie jesień:| nie chcę! Najlepiej ułożyłabym się pod kołderkę i obudziła tylko na Boże Narodzenie a potem na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie jest połowa z jej darmowych treningów ;) W tej notce niektóre numerki się powtarzają, bo np. trening "z obciążeniem" jest też w klasie "AMRAP" ;)

      Wejdź na post, który linkowałam na początku ;)

      Też nie lubię zimy, jestem ciepłolubna :D

      Usuń
  6. Czy ja jako początkująca dam radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Tylko musisz zmodyfikować trening pod siebie-
      http://niebieskoszara.blogspot.de/2012/12/145-zuzka-light-zwow-7-lets-get-ready.html
      spróbuj ten, skacz na skakance lub bez, wolno jeżeli nie masz dobrej kondycji, ale skończ trening. Rób tyle przerw, ile musisz, ale pamiętaj, że to ma być krótki, intensywny wysiłek, dlatego leć możliwie najmocniej na miarę swoich możliwości :)
      Uda będą palić, a jutro talia da o sobie znać po tym treningu :)
      Powodzenia i daj koniecznie znać jak poszło :)

      Usuń
    2. Lubię skakać na skakance, mój brzuch wygląda wtedy lepiej ;P

      Dziękuję za odpowiedź i link....Będzie bolało... :P
      Dam znać jak mi poszło :)

      Usuń
  7. Jeśli mogłabyś,to poproszę o zaznaczenie treningów (z tych,które wypróbowałaś) które polecasz początkującym:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, jednak drugą część mam już gotową i chyba dla początkujących powstanie po prostu osobny post :)

      Usuń
  8. Świetny,naprawdę przydatny post :-) Myślę, że w najbliższym czasie będę z niego korzystać ze względu na treningi w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Treningi w domu mają wiele plusów- sama ćwiczę tak od zawsze :)

      Usuń
  9. Wcześniej korzystałam z listy stworzonej przez Tygryska, teraz dorzucę Twój wpis jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Śledzę Twojego bloga od lutego i od tego momentu oczy mi się otworzyły na sprawy związane z tworzeniem pięknej sylwetki. Dzięki Tobie uwierzyłam, że naprawdę warto zainwestować w hantle i trochę "przypakować", że lepiej jest ćwiczyć krótko ale intensywnie, że należy więcej jeść. Kiedyś myślałam, że 3 posiłki dziennie to max (nieważne jakie- zdrowe czy nie), oczywiście nic po treningu no i,że receptą na sukces są tylko i wyłącznie codzienne aeroby...Uff na szczęście przejrzałam na oczy. Blog jest na poziomie, profesjonalny, filmy też. P.S. Tylko proszę! Nie drap już nigdy tą łyżką po dnie garnka!!! :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :)
      Odniosę się najpierw do PSa :D PRZEPRASZAM! Wiem, że to straszne ;):D

      Bardzo dziękuję za ten komentarz- to właśnie takie wiadomości dodają mi jeszcze więcej motywacji do prowadzenia bloga i pisania o swoich doświadczeniach :)
      3 posiłki dziennie nie są złe, ale muszą wtedy być odpowiednio duże i zbilansowane :) Cieszę się, że moje słowa nie zostają bez odpowiedzi z Waszej strony i tak na prawdę mogłoby ich nie być :)
      Powodzenia! :)

      Usuń
  11. Hmm...treningi siłowe mówisz...? :D Właśnie szukałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie siłowe typowo, ale z obciążeniem i wymagające :)

      Usuń
  12. Fajna klasyfikacja! :)
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. troszke się boje ZWOWÓW, ale myślę, że najwyższa pora się przełamać! Mam nadzieję, że spis mi sie wkrotce przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Warto się przekonać, ja uwielbiam te treningi! :)

      Usuń
  14. Super! Ten post na pewno bardzo się przyda, nie raz skorzystam :) Chcę wrócić do Zuzki, po rozpoczęciu siłowego zrobiłam z nią tylko jeden trening, chciałabym zobaczyć jak teraz dam sobie radę z jej ćwiczeniami. Kij od szczotki idzie na pierwszy ogień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo się cieszę :) Daj koniecznie znać, jak poszło! :)

      Usuń
  15. Świetne zestawienie, bardzo przydatne. Mnie samej nigdy nie chciało się tego zrobić i właśnie za każdym razem przeszukiwałam youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czas najwyższy wsiąść się do pracy nad sobą i swoją sylwetka :)lista jest genialna nie trzeba przeszukiwać yt na godzine przed ćwiczeniami żeby coś znaleść :) ogólnie twój blog jest świetny czyta się wpisy i zawsze znajdzie sie motywacje dla siebie :) czas podjąć wyzwanie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego ją zrobiłam i Wam udostępniłam, bo tego mi brakowało przy wybieraniu treningów :)
      Powodzenia! :)

      Usuń